مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-16ورزشي

سمن ها نقش محوری در رزمایش کمک به نیازمندان دارند


مصطفی آزادبخت روز پنجشنبه در نشست اعضای ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با محوریت سمن های جوانان اظهار داشت: از تمامی مجموعه های فعال در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب پیرامون کمک به نیازمندان حمایت می کنیم و هیچ محدودیت و منع فعالیت برای گروه های مردمی به ویژه سمن ها وجود ندارد.

وی بیان کرد: از هرگونه فعالیت های محرومیت زدایی و پیشگیرانه در مقابله با کرونا حمایت می کنیم اما نیاز است برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده اشخاص از این فرآیند ارزشمند، نظارت های لازم صورت بگیرد.

معاون استاندار همدان خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهاد به ویژه جوانان به عنوان هسته های فعال اجتماعی و مردمی در همه فعالیت ها و نیازهای ملت و دولت در عرصه های مختلف حضور داشته اند.

آزادبخت ادامه داد: به طور قطع در جهت تحقق عدالت و مساوات مدنظر رهبر معظم انقلاب نیاز است تا پایان رزمایش گزارش اقدام ها به صورت هفتگی به ستاد استان ارایه و پس از جمع بندی لازم برای مسوولان ارشد اجرایی ارسال شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست گفت: ستاد رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه به همت مجمع جوانان استان ایجاد شد و با مشارکت سازمان های مردم نهاد جوانان استان در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در کمک مومنانه و عادلانه به نیازمندان فعالیت خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمن ها نقش محوری در رزمایش کمک به نیازمندان دارند

سمن ها نقش محوری در رزمایش کمک به نیازمندان دارند