مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 15:202020-04-16پزشكي

2500 تخت ویژه برای بیماران کرونا در آذربایجان غربی اختصاص یافت


رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از اختصاص دو هزار و 500 تخت ویژه بیمارستانی برای بیماران کرونایی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد آقازاده پنجشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه تخت های ویژه آی سی یو برای بیماران کرونا در استان اختصاص می یابد اظهارکرد: هم اکنون دو هزار و 500 تخت برای بیماران کرونا اختصاص یافته که بیشتر از تعداد بیماران است.

وی با بیان اینکه در دو مرحله تخت آی سی یو به دلیل شیوع بیماری کرونا به بیمارستان های استان افزوده می شود عنوان کرد: 36 تخت ویژه آی سی یو جدید به بیمارستان های استان اختصاص یافته است که در 2 مرحله به این مراکز درمانی افزوده می شود.

آقازاده اضافه کرد: این تخت های ویژه در 2 مرحله وارد استان می شود که در مرحله اول حواله 20 تخت گرفته شده که 10 تخت تحویل استان شده است و 10 تخت دیگر نیز در حال پیگیری است که به زودی وارد استان شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه حواله 16 تخت دیگر نیز به تازگی گرفته شده است که در روزهای آینده آنها نیز تحویل خواهد شد افزود: با همکاری خیرین سلامت سه تخت در مهاباد و یک تخت در پیرانشهر به شمار تخت های آی سی یو افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 تخت ویژه برای بیماران کرونا در آذربایجان غربی اختصاص یافت

2500 تخت ویژه برای بیماران کرونا در آذربایجان غربی اختصاص یافت