مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 15:252020-04-16اقتصادي

احداث 8 نیروگاه خورشیدی در بوستان های شهر قم


مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از احداث 8 نیروگاه خورشیدی و تجهیز بوستان ها به آبگرمکن خورشیدی با هدف مدیریت بهینه در مصرف انرژی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اجرای پروژه های نیروگاه های خورشیدی، مانیتورینگ و… با هدف مدیریت بهینه در مصرف انرژی، گفت: تاکنون 8 نیروگاه خورشیدی در شهر قم راه اندازی شده و بیش از 50 کیلووات تولید انرژی از این نیروگاه ها انجام می شود.

وی بیان کرد: 31 دستگاه آبگرمکن خورشیدی نیز با اعتبار 160 میلیون تومان خریداری شده و در این زمینه اقدامات خوبی صورت پذیرفته است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه با ورود آبگرمکن های خورشیدی به ظرفیت شهر بسیاری از آبگرمکن های برقی و گازی جمع شده است، افزود: با توجه به شرایط اقلیمی شهر قم، باید از این سیستم ها بیشتر بهره برداری کرد.

وی افزود: تاکنون 249 بوستان ایمن سازی شده و هیچ بوستان ناایمن نداریم و تکمیل روشنایی ها هم در حال انجام است و همچنین 219 مجموعه بازی کودکان هم استانداردسازی شده است.

جوادیان با اشاره به طرح های تحقیقاتی سازمان، گفت: طرح جامع طراحی شبکه آب رسانی فضای سبز، طرح جامع پساب، شناسایی گونه های گیاهی مناسب با اقلیم شهر قم، مطالعات باغ گیاه شناسی، طرح جامع کمربند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 8 نیروگاه خورشیدی در بوستان های شهر قم

احداث 8 نیروگاه خورشیدی در بوستان های شهر قم