مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 18:352020-04-16سياسي

اقدامات پیشگیرانه در استان قزوین خسارتهای سیلاب را بشدت کاهش داد


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با اقدامات پیشگیرانه ولایروبی رودخانه ها در سال جاری علیرغم بارشهای شدید خسارات ناشی از سیلاب و سرمازدگی در استان بشدت کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قدرت الله مهدی خانی در دیدار با منتخب مردم در مجلس یازدهم که عصر پنجشنبه در محل مدیریت بحران استان برگزار شد اظهار داشت: در جهان 43 نوع حادثه و در ایران 33 نوع حادثه داریم که جان انسان ها را تهدید می کند که با اقدامات پیشگیرانه باید برای مقابله با آن آماده باشیم.

مهدی خانی تصریح کرد: در استان قزوین تا سال گذشته با 25 نوع حادثه و امسال با اضافه شدن ویروس کرونا در معرض تهدید 26 حادثه غیرمترقبه هستیم که بیشترین آسیب پذیری ما از زلزله، سیل، خشکسالی، سرمازدگی، حریق، کولاک و رانش زمین است.

وی گفت: در سال 41 زلزله بزرگی در بویین زهرا، سال 81 در شهر آوج رخ داد و چهار سال متوالی است که با سرمازدگی مواجهیم که در سال 97 از این حادثه بیش از یک هزار و 881 میلیارد تومان و سال قبل هم یک هزار و 991 میلیارد تومان خسارت سرما زدگی داشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین تصریح کرد: با توجه به تجارب گذشته و خسارت هایی که از سرمازدگی دیدیم اقدامات پیشگیرانه را در اولویت قرار دادیم و توانستیم با برنامه ریزی منطقی خسارت های سرمازدگی را به حداقل برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پیشگیرانه در استان قزوین خسارتهای سیلاب را بشدت کاهش داد

اقدامات پیشگیرانه در استان قزوین خسارتهای سیلاب را بشدت کاهش داد