مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 19:152020-04-16اقتصادي

نماینده اندیمشک:آبفا نسبت به مشکل آب آشامیدنی شهر چمگلک بی توجه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا فریدون حسنوند عصر پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات آب چمگلک در فرمانداری اندیمشک با حضور مدیران عامل آب و فاضلاب شهری و روستایی خوزستان افزود: عمل نکردن به وعده های متعدد مسوولان آبفا خوزستان در خصوص چالش ها و نیازهای آب چم گلک سبب به خطر افتادن سلامت شهروندان در شرایط حساس کنونی شده است.

وی افزود:چندین بار برای حل مشکل شبکه آب آشامیدنی شهر چمگلک جلسه برگزار شده است و قول حل مشکل را داده اند اما به هیچ کدام از وعده ها عمل نکرده اند.

حسنوند افزود: مردم این شهر در کنار رودخانه دز قرار دارند و منازل آنان چندین متر با آب فاصله دارد اما هنوز مشکل آب آشامیدنی شهروندان حل نشده است.

وی با اشاره به مشکل آب در سطح شهر اندیمشک و نیز بخش الوار و بخش مرکزی این شهرستان خاطر نشان کرد : مساله آب با سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد با توجه به بیماری کرونا و نیاز بیشتر به مصرف آب همچنین در آستانه فصل گرما و تابستان و ماه مبارک رمضان، باید با یک حرکت جهادی مشکل شبکه آب شهر چمگلک هرچه سریعتر مرتفع گردد.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی رسیدگی هرچه سریعتر و حل مشکل شبکه آب شهرستان اندیمشک را خواستار شد .

وی گفت: چم گلک از جمله شهرهای تازه تاسیس شهرستان اندیمشک است که نیازمند زیرساخت مناسب از جمله آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای پاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اندیمشک:آبفا نسبت به مشکل آب آشامیدنی شهر چمگلک بی توجه است

نماینده اندیمشک:آبفا نسبت به مشکل آب آشامیدنی شهر چمگلک بی توجه است