مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 22:152020-04-16پزشكي

شکست کرونا به چه قیمتی


اگر چه همه ما از مسؤولان گرفته تا مردم می خواهیم کرونا را شکست دهیم اما شمار قربانیان این جنگ نیز باید مهم باشد و باید به یاد داشته باشیم فقط پیروزی مهم نیست چگونه پیروز شدن هم مهم است.

- فاطمه طاهری: بیش از 50 روز از شیوع ویروس کویید 19 یا همان کرونا در سطح کشور می گذرد و همچنان وزارت بهداشت به خود قرنطینگی و رعایت نکات بهداشتی شدیدا تاکید می کند.

در این 40 روز مدارس، دانشگاه ها، مساجد، اماکن متبرکه و برخی از اصناف تعطیل شد تا برخورد مردم و انتقال ویروس به حداقل ترین حالت ممکن برسد.

  این کنترل ها در ایام نوروز نیز با جدیت بیشتری به کار گرفته شد تا جایی که از مردم درخواست شد که نوروز 99 در خانه بمانند و به مسافرت نروند.

برخی از استانداران نیز راه های ورودی به استان هایشان را بر روی مسافران نوروزی بستند و از مسافران خواستند تا نکات سلامتی را رعایت کرده و به خانه هایشان بازگردند.

این تصمیمات و سختگیری ها که با هدف حفظ سلامتی مردم انجام می شد توانست آمار مبتلایان به کرونا ویروس را به نسبت روزهای نخست شیوع ببیماری تا حدودی کاهش دهد تا جایی که این آمار در اواسط فروردین ماه روند نسبتا کنترل شده ای به خود گرفت و به طور مثال آمار ارائه شده توسط علوم پزشکی اهواز گواه این مطلب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست کرونا به چه قیمتی

شکست کرونا به چه قیمتی