مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 03:152020-04-16پزشكي

بخشی از بدهی تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پرداخت شد


محمدرضا رضایتمند روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: آخرین پرداختی و تسویه صورت حساب ها توسط سازمان بیمه تامین اجتماعی اصفهان مربوط به تسویه اسفند 97 تا آبان 98 و تسویه حدود 60 درصد ماه های آذر و دی 98 است.

وی خاطرنشان کرد: حدود 60 درصد از بدهی تامین اجتماعی تا آبان 98 با اوراق خزانه اسلامی و با سررسید 1402 صورت گرفته و تسویه حدود 40 درصد آن به صورت نقد بوده است.

رضایتمند با بیان اینکه هنوز تسویه آذر و دی 98 بطور کامل انجام نشده و بدهی ها به روز نیست، اظها داشت: پرداخت بدهی های پیشین، کمک قابل توجهی به دانشگاه کرد و تاثیر مهمی در تامین بخشی از تجهیزات و ارائه خدمات به بیماران به ویژه مبتلا به کرونا دارد و امیدواریم تسویه بدهی ها از سوی سازمان های بیمه گر هرچه زودتر کامل شود.

وی به رقم پرداختی ها اشاره نکرد.

بدهی سازمان های بیمه گر به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان موضوعی است که در چند سال اخیر همواره مطرح شده و مسوولان بر رفع این مساله، تاکید داشته اند.

طاهره چنگیز رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پیش از این اعلام کرد که بدهی های میلیاردی سازمان های بیمه گر به این دانشگاه باعث بروز مشکلات و محدودیت هایی در بخش های مختلف درمان و بهداشت مانند خرید دارو، تجهیزات درمانی و تشخیصی و وسایل پزشکی و جراحی و پرداخت کارانه پزشکان و پرستاران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از بدهی تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پرداخت شد

بخشی از بدهی تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پرداخت شد