مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 03:252020-04-17سياسي

دولت بایددرباره محل هزینه کرد دارایی های آزاد شده ایران توضیح دهد


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: دولت باید به طور دقیق اعلام کند که مبالغ و دارایی های آزاد شده ایران در چه بخش هایی هزینه می شود.

- حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تاکید بر اینکه در شرایطی که بسیاری از کسب و کارها به دلیل شیوع کرونا آسیب دیده است، دولت باید از اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه حمایت بیشتر کند، اظهار داشت: دولت صرفاً اعلام کرده است که 100 هزار میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از اقشار کم درآمد جامعه که در این مدت دچار آسیب شده اند در نظر گرفته است، اما به صورت دقیق و مشخص اعلام نکرده است که این مبلغ چگونه در اختیار مردم قرار می گیرد و باید در این زمینه اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر دولت یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی با اذن مقام معظم رهبری برای مقابله با کرونا برداشت کرده که مبلغ بسیار زیادی است و باید به طور دقیق روشن شود که صرف چه اموری می شود.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در صورتی که نمایندگان مجلس فعلی درباره نحوه هزینه کرد این منابع و به ویژه اعتباری که دولت از صندوق توسعه ملی برداشت کرده است، از دولت سوال نکنند، ما قطعاً در مجلس بعدی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بایددرباره محل هزینه کرد دارایی های آزاد شده ایران توضیح دهد

دولت بایددرباره محل هزینه کرد دارایی های آزاد شده ایران توضیح دهد