مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 03:302020-04-17ورزشي

تعویق بازیهای المپیک به سود سهراب مرادی شد/ دورخیز برای کسب سهمیه


مرد طلایی وزنه برداری المپیک و جهان با توجه به تعویق المپیک 2020 توکیو می تواند با خیالی آسوده و در زمان کافی به روند درمانی خود بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سهراب مرادی سال گذشته به دلیل مصدومیت نتوانست تمرینات ایده آل خود را انجام دهد و به جای تلاش برای آماده سازی در سالن تمرینات، مدام در کلینیک های پزشکی مختلف در ایران و آلمان مشغول درمان بود.

به هر حال مصدومیت کتف مصدوم مرادی رفته رفته با اقدامات ویژه پزشکی و درمانی برطرف شد و سرانجام او توانست اواخر سال گذشته به رغم از دست دادن رقابتهای جهانی، در مسابقات قهرمانی غرب آسیا به میزبانی امارات روی تخته برود و با سه مدال طلا قهرمان دسته 96 کیلوگرم شود.

البته دغدغه های سهراب مرادی برای حضور و درخشش در المپیک 2020 توکیو همچنان ادامه داشت و او باید در فرصت باقی مانده تا این رویداد بزرگ، به صد درصد آمادگی می رسید.

در این وضعیت مصدومیت کتف او هم کاملا برطرف نشده بود و همین موضوع از نظر روحی و روانی در روند تمرینات او تاثیر داشت.

به هر حال شیوع ویروس کرونا و سپس تعویق بازیهای المپیک توکیو باعث شد تا فرصتی 17 ماهه تا حضور سهراب مرادی در المپیک بدست آید و حالا این قهرمان بااخلاق و ارزنده وزنه برداری المپیک و جهان می تواند به خوبی خودش را آماده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویق بازیهای المپیک به سود سهراب مرادی شد/ دورخیز برای کسب سهمیه

تعویق بازیهای المپیک به سود سهراب مرادی شد/ دورخیز برای کسب سهمیه