مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 03:452020-04-17اقتصادي

خسارت 310 میلیارد ریالی سیلاب در خواف


حسین سنجرانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشتر این خسارت ها به بخش های کشاورزی، آب رسانی روستایی و برق رسانی و زیربنایی وارد شده است.

وی ادامه داد: همچنین سیلاب و بارش شدید باران و تگرگ به منازل مسکونی و روستایی و جاده های این شهرستان و از جمله بخش سلامی خسارت زد.

فرماندار خواف گفت: در این سیلاب علاوه بر مسدود شدن محور ارتباطی خواف به رشتخوار، یک خودرو نیز هنگام عبور از مسیر کانال و مسیل رودخانه در روستای رزداب که به صورت غیر مجاز در بخشی از آن ساخت و ساز صورت گرفته بود دچار سیلاب شد که تعدادی از سرنشینان آن نجات یافتند و یک تن کشته و یک نفر مصدوم شدند همچنین پیکر یک نوجوان 13 ساله که در سیلاب مفقود شده بود بعد از سه روز جست و جوی نیروهای امدادی پیدا شد.

سنجرانی افزود: به دنبال وقوع سیلاب در روستای فدک بخش سلامی 60 نفر از اهالی روستا در محل رباط زیارت روستا گرفتار سیلاب شده بودند که با حضور نیروهای امدادی و سایر اهالی روستا نجات یافتند.

مدیر جهاد کشاورزی خواف نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از تلف شدن 386 راس دام سبک در جریان سیلاب پنج روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

رحمان دادپور افزود: بر اثر بارندگی شدید و جاری شدن سیل یکی از گله های گوسفند و بز در روستای بندیوان از توابع بخش سلامی طعمه سیلاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 310 میلیارد ریالی سیلاب در خواف

خسارت 310 میلیارد ریالی سیلاب در خواف