مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 04:152020-04-17سياسي

توضیحات سفارت ایران در ایتالیا در مورد دلایل لغو یک پرواز


پرواز فوق العاده روز جمعه مورخ 29 فروردین 1399 ایران ایر برای بازگشت ایرانیان به کشور، متاسفانه بدلیل رفتارهای نامناسب عده ای از مسافران بازگشتی به کشور در پرواز روز چهارشنبه مورخ 27 فروردین و عدم تکمین آنها نسبت به رعایت .

- سفارت ایران در ایتالیا اعلام کرد: پرواز فوق العاده روز جمعه مورخ 29 فروردین 1399 ایران ایر برای بازگشت ایرانیان به کشور، متاسفانه بدلیل رفتارهای نامناسب عده ای از مسافران بازگشتی به کشور در پرواز روز چهارشنبه مورخ 27 فروردین و عدم تکمین آنها نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و مقررات قرنطینه ای، لغو شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا متن اطلاعیه سفارت ایران در ایتالیا به شرح زیر است: به اطلاع مسافران محترم خصوصا دانشجویان متقاضی پرواز فوق العاده روز جمعه مورخ 29 فروردین 1399 ایران ایر می رساند، متاسفانه بدلیل رفتارهای نامناسب عده ای از مسافران بازگشتی به کشور در پرواز روز چهارشنبه مورخ 27 فروردین و عدم تکمین مشارالیهم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و مقررات قرنطینه ای، مسوولان بهداشتی کشور برای حفظ سلامت مسافران، خانواده های ایشان و شهروندان ایرانی تصمیم به لغو پرواز روز جمعه گرفتند.

با توجه به مشکلات عدیده پیش آمده برای دانشجویان عزیز مقیم ایتالیا و با هدف رفع مشکلات پیش آمده که قبل از هر چیز نیازمند مساعدت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات سفارت ایران در ایتالیا در مورد دلایل لغو یک پرواز

توضیحات سفارت ایران در ایتالیا در مورد دلایل لغو یک پرواز