مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 05:152020-04-17حوادث

خسارت سیل در بخش شهداد کرمان/امدادرسانی هلال احمر به 87 سیل زده


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان از امدادرسانی به 87 نفر در مناطق سیل زده در شهرهای راین، گلباف، شهداد و ماهان کرمان خبر داد و گفت: تیم امدادهوایی جمعیت هلال احمر استان برای توزیع اقلام و امدادرسانی به منطقه اعزام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، از بامداد امروز جمعه  بارش شدید باران به همراه ورود سیلاب از ارتفاعات، باعث جاری شدن سیل در بخش های شهداد و گلباف از توابع شهرستان کرمان شد که ضمن انسداد چند ساعته راه های اصلی، موجب تخریب پل ها، راه های روستایی، باغات و نخیلات، زیرساخت های شهر اندوهجرد، شبکه های آب و برق روستایی و آبگرفتگی منازل مسکونی شد.

بر اثر این سیلاب 20 روستا در محاصره سیلاب قرار گرفت و عملیات امدادرسانی توسط مدیریت بحران، فرماندار، بخشداران، نیروهای هلال احمر، راهداری و شهرداری اندوهجرد آغاز شد.

   با تلاش عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان محورهای سیرچ- شهداد و شهداد- اندوهجرد تا ساعت 5 بامداد بازگشایی و نیروهای هلال احمر در حال امدادرسانی و توزیع اقلام معیشتی و زیستی تخلیه آبگرفتگی منازل هستند.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز از امدادرسانی به 87 نفر آسیب دیده از سیل در شهرهای راین، گلباف، شهداد و ماهان از صبح امروز خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیل در بخش شهداد کرمان/امدادرسانی هلال احمر به 87 سیل زده

خسارت سیل در بخش شهداد کرمان/امدادرسانی هلال احمر به 87 سیل زده