مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 05:152020-04-17حوادث

20 درصد «اندوهجرد» دچار آب گرفتگی شدید شد


مجید سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جاری شدن سیلاب در شهداد، گلباف و اندوهجرد اظهار کرد: راه های ارتباطی و برق 25 روستا در مناطق سیل زده استان کرمان قطع است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 20 روستا در محاصره سیلاب است، افزود: آب رسانی سیار به دو روستا در مناطق سیل زده گلباف و شهداد در حال انجام است.

سعیدی عنوان کرد: عملیات امداد و نجات از ساعات اولیه وقوع سیلاب شروع شده است و رفع مشکل آب گرفتگی منازل توسط هلال احمر در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به توزیع بسته های غذایی و اقلام امدادی به مردم این مناطق گفت: دستور امدادرسانی هوایی با توجه به مسدود بودن راه های روستایی صادر شده است.

وی عنوان کرد: وسعت سیلاب در این مناطق بیشتر از سیلاب (ابتدای فرودین) در جنوب استان است، چرا که علاوه بر بارش شدید باران، جاری شدن سیلاب از ارتفاعات به همراه ذوب شدن برف ها بر شدت سیلاب افزوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به اینکه مردم روستای دهج شب گذشته را روی کوه و در ارتفاعات به صبح رساندند، افزود: در این سیلاب اندوهجرد و روستاهای شهداد بیشترین خسارت را دیدند.

وی با اشاره به خسارت شدید سیلاب به اندوهجرد و آب گرفتگی 20 درصدی این شهر یادآور شد: تمامی محورهای اصلی در مناطق گفته شده باز ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد «اندوهجرد» دچار آب گرفتگی شدید شد

20 درصد «اندوهجرد» دچار آب گرفتگی شدید شد