مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 05:202020-04-17پزشكي

99.5 درصد جمعیت اسدآباد در زمینه بیماری کرونا غربالگری شده اند


رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد گفت: درحال حاضر 99.

5 درصد جمعیت شهرستان اسدآباد در زمینه بیماری کرونا غربالگری شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهنام رضا مخصوصی در مراسم تکریم و معارفه معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بابیان اینکه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد پس از انتزاع مسیر سختی را پشت سر گذاشته است، گفت: هتلینگ های بیمارستان؛ اتاق ام.

آر.

آی و محوطه سازی بیمارستان با حدود 99 درصد پیشرفت در حال تکمیل است و پروژه ملت که آماده بهره برداری است، از مهمترین پروژه های عمرانی دانشکده محسوب می شود.

وی با بیان اینکه نقشه راه و هدف ارتقا دانشکده به دانشگاه است، گفت: شهرستان اسدآباد اولین شهر در استان همدان بود که با اعلام هشدار جهانی در 13 بهمن 1398 جلسه سلامت و امنیت غذایی با موضوع کرونا را تشکیل داد.

مخصوصی با بیان اینکه زمانی که کرونا به اسدآباد رسید آمادگی کامل داشتیم و یکی از اقدامات مهم، ایزوله کردن تریاژ تا بخش های بستری بیمارستان و لغو تمام خدمات الکتیو بود و 2 بخش را با 3 سناریو برای بحث کرونا تعریف کردیم و امروز 200 تخت کاملاً آماده در نقاهتگاه ها تجهیز شده است، گفت: استفاده از پهپاد کشاورزی جهت گندزدایی و نصب پرده های گندزدا در مبادی ورودی شهر و بیمارستان از جمله اقدامات بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99.5 درصد جمعیت اسدآباد در زمینه بیماری کرونا غربالگری شده اند

99.5 درصد جمعیت اسدآباد در زمینه بیماری کرونا غربالگری شده اند