مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 05:352020-04-17سياسي

آموزش مجازی می تواند آرزوهای نظام آموزش عالی را تحقق بخشد


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای توجه به آموزش مجازی را رویکرد جدید آموزشی این دانشگاه دانست و گفت: آموزش مجازی فرصتی است که می تواند آرزوهای نظام آموزش عالی را تحقق بخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، ابراهیم صالحی عمران با اشاره به اهمیت بحث آموزش مجازی در نظام آموزش عالی کشور از منظر دانشجویی گفت: وقتی درباره آنچه در دانشگاه ها و سیستم های آموزشی اتفاق می افتد قضاوت می کنیم، نتیجه و محصول نهایی بسیار مهم بوده و این امر در دانشگاه های مهارتی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

صالحی عمران با بیان اینکه معمولا کیفیت آموزش عالی با خروجی هایش قضاوت می شود، ادامه داد: برای پی بردن به کیفیت یک دانشگاه باید دید که در حال حاضر آن دانشگاه تا چه اندازه می تواند پاسخگوی نیازهای آموزشی در ارتباط با نیازهای بازار کار باشد و در این صورت قابل قضاوت است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای توجه به نیازهای بازار کار را یکی از شاخصه های کیفیت آموزشی دانست و اظهار داشت: درحقیقت توجه به یکسری شایستگی ها و مهارت های کلیدی از شاخصه های کیفیت آموزشی است که در حال حاضر مانور زیادی روی آنها داده می شود و دانش آموختگان باید دارای شایستگی هایی از قبیل توانایی برنامه ریزی، حل مسئله، تفکر انتقادی و از همه مهمتر اخلاق کار باشند اینها مهارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی می تواند آرزوهای نظام آموزش عالی را تحقق بخشد

آموزش مجازی می تواند آرزوهای نظام آموزش عالی را تحقق بخشد