مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 05:452020-04-17ورزشي

تشریح آخرین وضعیت مناطق سیل زده شهرستان کرمان از زبان فرماندار


فرماندار شهرستان کرمان آخرین وضعیت مناطق سیل زده این شهرستان را تشریح کرد.

- علی بابایی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت مناطق سیل زده شهرستان کرمان اظهار کرد: آب هایی که از ارتفاعات سیرچ و کوهپایه سرازیر می شوند، به مناطق جهر و شهداد ورود پیدا می کنند و در پی بارش های شب گذشته، آب به سمت تکاب و پایین دست شهداد سرازیر و وارد مزارع و منازل روستایی این منطقه شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تیم های هلال احمر در حال امدادرسانی و توزیع اقلام مورد نیاز در بین مردم سیل زده این منطقه هستند تصریح کرد: در پی جاری شدن سیلاب در این منطقه، پل مسیر اصلی اندوهجرد از سمت شهداد نیز دچار مشکل شده بود که با کمک نیروهای راهداری هم اکنون راه فرعی باز شده و تیم راهداری در حال کار است.

فرماندار کرمان با اشاره به حضور سپاه در این مناطق سیل زده برای کمک رسانی و امدادرسانی بیان کرد: در بخش اندوهجرد مزارع، باغات و تعدادی منازل که در باغات بوده دچار آبگرفتگی شده است ضمن آنکه راه روستایی جهر در بخش اندوهجرد به دلیل آنکه در مسیر رودخانه بوده نیز تخریب شده و سیلاب به تیرهای برق و شبکه آبرسانی آسیب زده است.

بابایی اظهار کرد: دو ژنراتور اضطراری برق برای روستای جهر و روستای کشیت بخش گلباف ارسال شده و برای رفع مشکل قطعی آب نیز پیگیری های لازم صورت گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت مناطق سیل زده شهرستان کرمان از زبان فرماندار

تشریح آخرین وضعیت مناطق سیل زده شهرستان کرمان از زبان فرماندار