مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 06:052020-04-17حوادث

خسارت سیل به شهرهای شمالی استان کرمان/ آغاز امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، از بامداد امروز جمعه بارش شدید باران به همراه ورود سیلاب از ارتفاعات، باعث جاری شدن سیل در بخش های شهداد و گلباف از توابع شهرستان کرمان شد که ضمن انسداد چند ساعته راه های اصلی، موجب تخریب پل ها، راه های روستایی، باغات و نخیلات، زیرساخت های شهر اندوهجرد، شبکه های آب و برق روستایی و آبگرفتگی منازل مسکونی شد.

بر اثر این سیلاب 20 روستا در محاصره سیلاب قرار گرفت و عملیات امدادرسانی توسط مدیریت بحران، فرماندار، بخشداران، نیروهای هلال احمر، راهداری و شهرداری اندوهجرد آغاز شد.

 با تلاش عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان محورهای سیرچ- شهداد و شهداد- اندوهجرد تا ساعت 5 بامداد بازگشایی و نیروهای هلال احمر در حال امدادرسانی و توزیع اقلام معیشتی و زیستی تخلیه آبگرفتگی منازل هستند.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز از امدادرسانی به 87 نفر آسیب دیده از سیل در شهرهای راین، گلباف، شهداد و ماهان از صبح امروز خبر داد.

وی عنوان کرد: 45 نیروهای امدادی در قالب 11 تیم در مناطق حادثه دیده حضور دارند و تاکنون بسته های غذایی، پتو، موکت، نان، کنسروجات و چادر در بین 10 روستا و مرکز شهر در بین خانوارهای آسیب دیده از سیل توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیل به شهرهای شمالی استان کرمان/ آغاز امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان

خسارت سیل به شهرهای شمالی استان کرمان/ آغاز امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان