مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 06:252020-04-17سياسي

همه می آییم/ رزمایش رمضانی با رمز «لبیک یا خامنه ای»


توصیه راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان رزمایش کمک به نیازمندان، نه تنها می تواند بهترین اتفاق ماه مبارک رمضان امسال باشد بلکه این ظرفیت را دارد که به باشکوه ترین اتفاق سال تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نیمه شعبان المعظم مقام معظم رهبری در توصیه ای معنوی و راهبردی، همه را به مُواسات با همنوعان نیازمند دعوت کرده و فرمان آغاز رزمایش کمک به نیازمندان را بویژه در ایام ماه مبارک رمضان سال جاری صادر کردند و در عین حال کمک هرچه سریعتر، بیشتر و بهتر را به اقشار ضعیف خواستار شدند.

البته در این باره می توان به نکات متعددی اشاره کرد، اما شاید مهم ترین نکته این باشد که بر خلاف ظاهر امر، احتیاج غیرنیازمندان به نیازمندان، بیش از احتیاج نیازمندان به غیر است، به بیان دیگر نیازمندان برای تأمین دنیای خویش به غیرنیازمندان محتاجند، اما آنانی که دستشان به دهانشان می رسد و توانایی کمک نیز دارند برای تأمین آخرت خویش به این کمک رسانی نیازمندند و از این رو، تلاش می کنند تا با حضور در صحنه، حماسه باشکوه دیگری را رقم زنند.

بدیهی است در فرصت باقیمانده تا آغاز ماه مبارک رمضان، همفکری هموطنان با یکدیگر در محیط خانواده، محل تحصیل و یا محل کار می تواند گام مقدماتی برای اجرای بهینه این رزمایش باشد؛ به بیان دیگر در این فرصت محدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه می آییم/ رزمایش رمضانی با رمز «لبیک یا خامنه ای»

همه می آییم/ رزمایش رمضانی با رمز «لبیک یا خامنه ای»