مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 07:252020-04-17پزشكي

یک هزار و 428 داوطلب در استان مرکزی برای کمک به کادر درمان ثبت نام کردند


دکتر محمد جمالیان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: 600 نفر از این تعداد که دارای تخصص مورد نیاز برای بکارگیری در کارهای درمانی بودند به بیمارستان آیت الله خوانساری و ولیعصر(عج) اراک و مرکز بهداشت استان معرفی شدند.

وی اظهار داشت: این افراد برخی دانشجوی پزشکی و پیراپزشکی هستند که در طول هفته و یا یک روز بخشی از فرصت آزاد خود را در کنار کادر درمان استان برای ارایه خدمات سپری می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ثبت نام از دواطلبان براساس فراخوان و نوع رشته تحصیلی انجام شده که از یک هزار و 428 ثبت نامی 253 نفر طلبه هستند.

دکتر جمالیان افزود: افرادی که تخصص لازم برای ارایه خدمات درمانی را ندارند در گندزدایی و ضدعفونی مناطق و محله ها بکار گرفته می شوند.

وی اظهار داشت: گروه های جهادی و بسیجی بزرگترین گروه ها در کمک های مردمی هستند که بهداشت و درمان استان را در مقابله با ویروس کرونا یاری می دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: 119 شرکت، نهاد و سازمان مردم نهاد در راستای مسئولیت اجتماعی برای پیشگیری از بیماری کووید19 همکاری دارند.

استان مرکزی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت دارد و تا 26 فروردین یک هزار و 423 نفر در این استان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که یک هزار و 22 نفر از این افراد بهبود یافته و 138 نفر نیز جان خود را از دست دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 428 داوطلب در استان مرکزی برای کمک به کادر درمان ثبت نام کردند

یک هزار و 428 داوطلب در استان مرکزی برای کمک به کادر درمان ثبت نام کردند