مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 08:352020-04-17سياسي

سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز: کارنامه ارتش را در صحنه های مختلف درخشان است.


سپاه امام حسن مجتبی استان البرز با صدور بیانیه ای به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ، با تبریک این ایام کارنامه ارتش را در صحنه های مختلف درخشان دانشت.

- سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با صدور بیانیه ای به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از تلاش های این نیرو تجلیل کرد.

در این بیانیه آمده است: 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران  را به تمام دلاور مردان حماسه آفرین نیروهای ارتش تبریک می گوییم.

29 فروردین روز تبلور غیرت و مردانگی دلیر مردانی است که با استقامت و پایداری، نهاد عظیم ارتش را از چنگ رژیم سفاک پهلوی و مستشاران خارجی آن بیرون آورده و روح انقلاب را در پهنه آن به جریان انداخته اند و گسستی که سال ها بین ارتش و ملت ایجاد شده بود را از میان برداشته و پیوند برادری ارتش و مردم را جایگزین نمودند.

ارتشیانی که در طول هشت سال دفاع مقدس با حضور مقتدرانه خود، هر آنچه در توان داشتند برای دفع تجاوز و حفظ حریم دین و میهن به کار بستند و نشان دادند که نیروهای کارآمد، پرافتخار و مقتدری هستند که با توکل به خدای متعال و الهام از مکتب شهادت طلبانه سیدالشهدا (ع) همواره آماده دفاع از کیان نظام اسلامی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز: کارنامه ارتش را در صحنه های مختلف درخشان است.

سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز: کارنامه ارتش را در صحنه های مختلف درخشان است.