مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 09:052020-04-17سياسي

برخی اقلام بدون دلیل دوبرابر شدند/ لزوم تقویت بازرسی ها در شهر سامان


امام جمعه شهرستان سامان با درخواست برای تقویت بازرسی از اصناف در این شهر، گفت: متاسفانه برخی کسبه مواد غذایی در سامان خیلی از اقلام مثل حبوبات را با قیمت بالا و حتی دو برابر به فروش می رسانند، - حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر عقیلی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اهمیت کمک مؤمنانه در این برهه از زمان به کسبه و مشاغل آسیب دیده گفت: اهمیت این نوع کمک خیرخواهانه در ایام کرونا بسیار حائز اهمیت بوده و نسبت به زمان های گذشته به توجه بیشتری نیاز دارد.

وی اظهار داشت: مسؤولان مربوطه طی جلسات مختلف تصمیماتی راجع به این موضوع مهم گرفته که کمک های مردمی را در استان و شهرستان ها جمع آوری کرده و به جز افرادی که همیشه نیازمند هستند ، به کسبه ها و شاغلان آسیب دیده در این ایام کرونا کمک کنند.

امام جمعه شهرستان سامان با بیان اینکه دولت اعلام کرده به این اقشار آسیب دیده کمک می کند، افزود: علاوه بر یک میلیون تومانی که به یارانه بگیران تعلق می گیرد، به این کسبه ها و افراد آسیب دیده نیز متناسب با میزان آسیب دیدگی و نیازمندی، مبالغی داده یا وام هایی را به آن ها اعطا می شود.

برخی از اجناس بی دلیل در آستانه ماه رمضان گران می شوند/ بازرسی ها تقویت شود عقیلی با اشاره به یاری رساندن و مشارکت مردمی در ایام کرونا تصریح کرد: متا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی اقلام بدون دلیل دوبرابر شدند/ لزوم تقویت بازرسی ها در شهر سامان

برخی اقلام بدون دلیل دوبرابر شدند/ لزوم تقویت بازرسی ها در شهر سامان