مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 09:102020-04-17اجتماعي

تشدید ناپایداری در شمال و شرق اصفهان/ آماده باش ستاد سیل استان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تشدید ناپایداری همرفتی در روز جمعه منجر به لغزندگی جاده ها، آب گرفتگی معابر، روان آب و سیلابی شدن مسیل ها به خصوص در شمال و شرق استان اصفهان می شود.

- منصور شیشه فروش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت آب و هوای استان اصفهان اظهار داشت: تشدید ناپایداری همرفتی در روز جمعه که شدت ناپایداری اواسط روز همراه با رگبار و رعد و برق، بارش تگرگ، گاهی وزش باد شدید در مناطق شمال غرب، شمال، شرق و مناطق مرکزی استان خواهد بود و منجر به لغزندگی جاده ها، آب گرفتگی معابر، روان آب و سیلابی شدن مسیل ها به خصوص در شمال و شرق استان می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: مدیریت بحران استان اصفهان برای پیشگیری از حوادث محتمل به ویژه مناطق شمال و شرق استان، شهرستان های نایین، اردستان، نطنز و شرق اصفهان به تیم های امدادی و ستاد سیل استان اصفهان اعلام آماده باش داده است.

وی با تأکید بر ممانعت از تردد و توقف در کنار رودخانه ها، اتخاذ تمهیدات لازم برای عبور سیلاب احتمالی و محافظت از مزارع و باغات سازه های گلخانه ای بیان کرد: تابلوها و داربست ها در برابر باد شدید، باران و تگرگ، لایروبی کانال ها و زهکش مزارع و باغات باید انجام شود و از تردد و توقف دام ها در حاشیه رودخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید ناپایداری در شمال و شرق اصفهان/ آماده باش ستاد سیل استان

تشدید ناپایداری در شمال و شرق اصفهان/ آماده باش ستاد سیل استان