مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 09:152020-04-17اقتصادي

فرماندار کرمان : سیل 18میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی شهداد وارد کرد


علی بابایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه مناطق سیل زده شهداد افزود: یکی از مشکلات در بخش شهداد این است که آب هایی که از ارتفاعات سیرچ و کوهپایه سرازیر می شوند، به مناطق جهر و شهداد ورود پیدا می کنند و در پی بارش های شب گذشته، آب به سمت تکاب های جنوبی و روستاهای امیرآباد و شفیع آباد سرازیر و وارد مزارع و منازل روستایی این منطقه شده است.

وی با اشاره به اینکه 60 خانه در روستای امیرآباد و جهر تحت تاثیر سیل قرار گرفته اند گفت: تا این لحظه سیل به 800هکتار از مزارع و باغات بخش شهداد بین 20 تا 80 درصد خسارت وارد کرده است.

فرماندار کرمان از تخریب 22رشته قنات بین 40 تا 100درصد در روستاهای متاثر از سیل شهداد خبرداد و افزود: همچنین سیلاب در این منطقه به 120راس دام سبک و 11راس دام سنگین خسارت وارد کرده است.

بابایی با اشاره به اینکه روند امدادرسانی توسط هلال احمر، سپاه، بخشداری و دهیاری ها در حال انجام است تصریح کرد: آب و برق روستای جهر و کشیت در این سیلاب قطع شده که آبرسانی و برق رسانی سیار به صورت سیار انجام شده است.

فرماندار کرمان با اشاره به اینکه 30 تیر برق در اثر سیلاب تخریب شده گفت: بازگشایی راه اندوهجر به روستای جهر و نسک و حرمک توسط نیروهای راهداری در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار کرمان : سیل 18میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی شهداد وارد کرد

فرماندار کرمان : سیل 18میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی شهداد وارد کرد