مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 10:102020-04-17سياسي

از «میراث و فرهنگ مشترک» تا «ویروس مشترک» در دنیا


در حالی شورای بین المللی محوطه ها و بناهای تاریخی (ایکوموس) شعار سال 2020 خود همزمان با 18 آوریل «روز جهانی محوطه ها و بناهای تاریخی» را اعلام کرد که از اعضای خود درخواست کرد مراسم های این روز بر اساس دستورالعمل های محلی و ملی در هر نقطه از دنیا انجام .

- در حالی شورای بین المللی محوطه ها و بناهای تاریخی (ایکوموس) شعار سال 2020 خود همزمان با 18 آوریل روز جهانی محوطه ها و بناهای تاریخی را اعلام کرد که از اعضای خود درخواست کرد مراسم های این روز بر اساس دستورالعمل های محلی و ملی در هر نقطه از دنیا انجام شود تا امنیت و سلامت همه تضمین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هرساله و به مناسبت روز جهانی محوطه ها و بناهای تاریخی، ایکوموس شعاری را برای جشن ها و فعالیت های سازماندهی شده از سوی کمیته ها، اعضا و شرکای این نهاد مشورتی یونسکو در رابطه با میراث جهانی درنظر می گیرد که امسال بر اساس شرایط به وجودآمده در سراسر جهان و به دلیل بحران شیوع ویروس کرونا، شعار فرهنگ مشترک، میراث مشترک و مسوولیت مشترک به عنوان بیانی از وحدت جهانی در مواجهه با این بحران بهداشتی مطرح شد.

از سوی دیگر، ایکوموس جهانی با توجه به شیوع جهانی ویروس کرونا در کشورهای مختلف، همه را به جشن گرفتن روز جهانی محوطه ها و بناهای تاریخی بر اساس دستورالعمل های محلی و ملی دعوت کرد تا امنیت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «میراث و فرهنگ مشترک» تا «ویروس مشترک» در دنیا

از «میراث و فرهنگ مشترک» تا «ویروس مشترک» در دنیا