مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 12:352020-04-17بين الملل

رعایت نکردن قوانین بهداشتی توسط مسافران دلیل لغو پرواز رم-تهران هما


عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و قرنطینه ای توسط برخی از مسافران و لزوم اجرای دستورات وزارت بهداشت، علت باطل شدن پرواز رم به تهران هما در روز 29 فروردین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران این شرکت هواپیمایی ضمن عذرخواهی از مسافران این پرواز، به اطلاع می رساند، در پی شیوع ویروس کرونا در جهان و قطع پروازهای اغلب شرکت های هواپیمایی، بسیاری از هم وطنان خارج از کشور از جمله دانشجویان درخواست بازگشت به کشور داشته اند.

براساس درخواست های وزارت امور خارجه و تایید وزارت بهداشت، هما جهت بازگرداندن هم وطنان چند پرواز یک طرفه به برخی کشورها را برقرار کرده است.

در مورد برقراری پرواز رم به تهران نیز پس از درخواست و پیگیری سفارت ایران در ایتالیا و موافقت و صدور مجوز توسط وزارت بهداشت، یک پرواز در تاریخ 27 فروردین ماه از رم به تهران انجام شد و طی آن تعدادی از دانشجویان به کشور بازگشتند.

متاسفانه به دلیل رفتارهای نامناسب عده ای از مسافران این پرواز و عدم تمکین و رعایت پروتکل های بهداشتی و مقررات قرنطینه ای، مسئولان بهداشتی کشور برای حفظ سلامت مسافران، خانواده های آنها و شهروندان ایرانی تصمیم به لغو پرواز روز جمعه گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت نکردن قوانین بهداشتی توسط مسافران دلیل لغو پرواز رم-تهران هما

رعایت نکردن قوانین بهداشتی توسط مسافران دلیل لغو پرواز رم-تهران هما