مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 13:402020-04-17سياسي

واحدهای صنفی بی توجه به پروتکل های بهداشتی در اهر پلمب می شوند


جانشین سپاه ناحیه اهر با بیان اینکه واحدهای صنفی بی توجه به پروتکل های بهداشتی در اهر پلمب می شوند، گفت: بسیج و بهداشت اهر بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند نظارت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار سعید میرزامحمدی عصر امروز جمعه در حاشیه نشست هماهنگی با مدیران شبکه بهداشت و درمان اهر در گفت وگو با خبرنگاران گفت: بسیج در کنار واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اهر با مراجعه به واحدهای صنفی، پروتکل های بهداشتی را آموزش و نکات قابل اجرا را متذکر می شوند.

وی گفت: اکیپ های نظارتی بسیج و بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اهر به آن واحدهایی که بایستی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند سرکشی و بازرسی می کنند.

میرزامحمدی ادامه داد: اگر در بازرسی مرحله سوم، واحدهای صنفی به پروتکل های بهداشتی بی توجهی کرده و یا سهل انگاری کرده باشند به مدت یک ماه صنوف بی احتیاط به توصیه های بهداشتی پلمب می شوند.

جانشین سپاه ناحیه اهر گفت: سپاه ناحیه اهر با تعیین 8 اکیپ چهار نفره از نیروهای بسیج به مدت یک ماه بر نحوه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در سطح شهر و واحدهای صنفی نظارت می کنند.

وی گفت: طرح نظارتی بسیج و بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اهر از 30 فروردین ماه تا پایان اردیبهشت ماه در شهرستان اهر اجرا می شود میرزامحمدی ادامه داد: سپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنفی بی توجه به پروتکل های بهداشتی در اهر پلمب می شوند

واحدهای صنفی بی توجه به پروتکل های بهداشتی در اهر پلمب می شوند