مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 13:552020-04-17پزشكي

واحدهای صنفی بی توجه به پروتکل های بهداشتی در اهر پلمب می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار سعید میرزامحمدی عصر امروز جمعه در حاشیه نشست هماهنگی با مدیران شبکه بهداشت و درمان اهر در گفت وگو با خبرنگاران گفت: بسیج در کنار واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اهر با مراجعه به واحدهای صنفی، پروتکل های بهداشتی را آموزش و نکات قابل اجرا را متذکر می شوند.

وی گفت: اکیپ های نظارتی بسیج و بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اهر به آن واحدهایی که بایستی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند سرکشی و بازرسی می کنند.

میرزامحمدی ادامه داد: اگر در بازرسی مرحله سوم، واحدهای صنفی به پروتکل های بهداشتی بی توجهی کرده و یا سهل انگاری کرده باشند به مدت یک ماه صنوف بی احتیاط به توصیه های بهداشتی پلمب می شوند.

جانشین سپاه ناحیه اهر گفت: سپاه ناحیه اهر با تعیین 8 اکیپ چهار نفره از نیروهای بسیج به مدت یک ماه بر نحوه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در سطح شهر و واحدهای صنفی نظارت می کنند.

وی گفت: طرح نظارتی بسیج و بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اهر از 30 فروردین ماه تا پایان اردیبهشت ماه در شهرستان اهر اجرا می شود میرزامحمدی ادامه داد: سپاه ناحیه اهر در راستای ضدعفونی و گندزدایی مناطق آلوده شهری و روستایی به ویروس کرونا طرحی تحت عنوان طرح مطهر را اجرا می کند و جهت ضدعفونی سطوح در منزل برای پیشگیری از شیوع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنفی بی توجه به پروتکل های بهداشتی در اهر پلمب می شوند

واحدهای صنفی بی توجه به پروتکل های بهداشتی در اهر پلمب می شوند