مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 16:102020-04-17سياسي

سفارت ایران در ایتالیا: پرواز فوق العاده رم امشب انجام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا دقایقی قبل اعلام کرد که به اطلاع مسافران پرواز فوق العاده شماره 738 روز جمعه مورخ 29 فروردین ماه 1399 می رساند به دنبال پیگیری های مکرر خدمتگزاران شما در سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم، - سفارت ایران در ایتالیا اعلام کرد که با پیگیری های انجام شده پرواز فوق العاده رم به تهران که پیش از این لغو شده بود، امشب انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا دقایقی قبل اعلام کرد که به اطلاع مسافران پرواز فوق العاده شماره 738 روز جمعه مورخ 29 فروردین ماه 1399 می رساند به دنبال پیگیری های مکرر خدمتگزاران شما در سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم، پرواز مذکور به امید خدا در ساعت 9 شامگاه روز جمعه عازم تهران خواهد شد.

در این اطلاعیه خطاب به هموطنان ایرانی از آن ها خواسته شده با هدف تسریع در فرآیند پرواز و انجام تشریفات اداری و بهداشتی در زمان مناسب اعلام شده از سوی دفاتر ایران ایر در رم و میلان در فرودگاه حضور به هم رسانند.

در این اطلاعیه آمده است: کلیه مسافران محترم باید برگه های اظهارنامه بهداشتی را که قبلا طی اطلاعیه های قبلی در کانال تلگرامی سفارت قرار داده شده است تکمیل و امضا کرده و در مبادی خروجی تحویل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارت ایران در ایتالیا: پرواز فوق العاده رم امشب انجام می شود

سفارت ایران در ایتالیا: پرواز فوق العاده رم امشب انجام می شود