مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 01:502020-04-17سياسي

نقص قانون شورای حقوق و دستمزد در عدم بها به رای نمایندگان کارگری باید رفع شود


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس با انتقاد از میزان افزایش حقوق کارگران در سال 99 گفت: باید تلاش شود نقیصه مربوط به رأی نمایندگان کارگری در شورای حقوق و دستمزد برطرف شود.

- حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با انتقاد از میزان افزایش حقوق کارگران که توسط شورای حقوق و دستمزد صورت گرفته است، اظهار داشت: شورای حقوق و دستمزد که اخیراً به ریاست وزیر کار جلسه داشته است تصمیم تأمل برانگیزی را درباره میزان افزایش حقوق کارگران اتخاذ کرده است.

وی با بیان اینکه میزان نرخ تورم در شرایط فعلی کشور مشخص است، افزود: شورای حقوق و دستمزد بایستی برابر با نرخ تورم و رعایت استانداردهایی نظیر میزان رشد اقتصادی و ضریب جینی درباره درصد افزایش حقوق کارگران تصمیم بگیرد.

** وزیر کار قاعدتا باید مدافع کارگر باشد نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه تصمیمی که شورای حقوق و دستمزد در سال جاری درباره افزایش حقوق کارگران اتخاذ کرده با تصمیمات سال های گذشته متفاوت و بدتر از آن بوده است.

این در حالی است که به نظر می رسد برخی از اعضای شورای حقوق و دستمزد نرخ تورم را باور نداشته و یا اگر هم باور داشته اند آن را نادیده گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقص قانون شورای حقوق و دستمزد در عدم بها به رای نمایندگان کارگری باید رفع شود

نقص قانون شورای حقوق و دستمزد در عدم بها به رای نمایندگان کارگری باید رفع شود