مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 03:052020-04-17پزشكي

مرکز جامع خدمات سلامت «پیازآباد»95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان گفت: مرکز جامع خدمات سلامت «پیازآباد» در شهرستان هلیلان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- ایلام-سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان گفت: مرکز جامع خدمات سلامت پیازآباد در شهرستان هلیلان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فاطمه کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان هلیلان به واسطه تازه تاسیس بودن نیازمند تلاش و مسئولیت پذیری مسئولان و آحاد مردم است.

وی خاطرنشان کرد: تبدیل شدن به شهرستان؛ آرزوی دیرینه مردم شریف هلیلان بود که خوشبختانه به بار نشست و اکنون همه ما باید در کنار هم و با همدلی و همراهی برای رشد و بالندگی این دیار در تمام عرصه ها خصوصاً در حوزه بهداشت و درمان گام برداریم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان ابراز داشت: خوشبختانه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان به واسطه تاسیس جدید شهرستان هلیلان؛ نگاه ویژه ای به این شهرستان دارند.

کریمی افزود: مرکز جامع خدمات سلامت پیازآباد با 95 درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند حمایت و مساعدت ویژه مسئولان برای تکمیل و تجهیز و با تحقق آن بسیاری از مشکلات و نارسایی های بهداشتی درمانی در منطقه محروم پیازآباد رفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز جامع خدمات سلامت «پیازآباد»95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مرکز جامع خدمات سلامت «پیازآباد»95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد