مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 03:052020-04-17اقتصادي

توزیع بسته های حمایتی بسیج ویژه خبرنگاران خراسان رضوی


عباس محمدیان روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: ارزش این بسته ها یک میلیارد و 500 میلیون ریال است و با توجه به تعدد خبرنگاران بسته های یادشده در مرحله نخست به خبرنگاران فعال و کسانی که شغل آنها صرفا خبرنگاری است داده خواهد شد.

وی با بیان این که پیش از این هم هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی بین خبرنگاران استان خراسان رضوی توزیع شده است افزود: اصحاب رسانه نیز در کنار مدافعان سلامت و کادرهای درمانی، در خط مقدم مدیریت کرونا هستند.

او با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر عزم در مواسات و کمک مومنانه ادامه داد: ماه رمضان ماه انفاق و ایثار و تجلی احسان است و می طلبد تا علاوه بر افراد مستضعف و محروم جامعه برای بهبود زندگی اقشار فرهیخته و آبرومند اجتماعی که هرگز اهل بیان نیاز خودشان نبوده و همواره دردشان درد مردم است و متواضعانه صورتشان را با سیلی سرخ نگه می دارند نیز چاره اندیشی کرد.

رییس بسیج رسانه خراسان رضوی همچنین به عدم تحقق پوشش بیمه خبرنگاران اشاره و بیان کرد: مقوله فرهنگ در کشور ما غریب و مهجور است و بسیاری از خبرنگاران فعال در صحنه رسانه ها به عنوان تریبون سازان بی تریبون خودشان از حداقل حمایت ها و حتی بیمه تامین اجتماعی محروم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های حمایتی بسیج ویژه خبرنگاران خراسان رضوی

توزیع بسته های حمایتی بسیج ویژه خبرنگاران خراسان رضوی