مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 03:262020-04-18اجتماعي

رودخانه گرمی چایی لایروبی شد


رضا بدرزاده روز شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری گرمی همچنین اقدام به لایروبی رودخانه های موجود در داخل شهر گرمی نمود و زباله و نخاله های حاصل از لایروبی را به محلی خارج از حریم و بستر رودخانه حمل کرده است.

وی افزود: شهرداری در جریان این عملیات با بسیج تمام امکانات خود و با بکارگیری ماشین آلات بخش خصوصی دهانه پل هایی که بدلیل انباشت زباله توان آب گذری آنها پایین آمده بود، بازگشایی و لایروبی نمود.

رییس اداره منابع آب شهرستان گرمی بیان کرد: رودخانه گرمی چایی یکی از رودخانه های مهم این شهرستان است که از داخل شهر عبور کرده و جلوه ای خاص به این شهر می بخشد .

بدرزاده اظهار داشت در سال گذشته 6.

5 کیلومتر از طول رودخانه گرمی چایی لایروبی و بازگشایی شد و برنامه ریزی شده است با مشارکت شهرداری و اداره منابع آب شهرستان گرمی 2 کیلومتر از مقاطع حساس این رودخانه لایروبی و بازگشایی گردد .

وی افزود: مقاطع حساس و خطرآفرین رودخانه ها و مسیل ها در شهرها و بخش های سه گانه شهرستان توسط کارشناسان اداره منابع آب شناسایی و به متولیان امر یعنی در داخل شهرها به شهرداران و در محدوده روستاها به دهیاران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت رفع موانع و بازگشایی معرفی گردیده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودخانه گرمی چایی لایروبی شد

رودخانه گرمی چایی لایروبی شد