مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 03:262020-04-18اقتصادي

از تقدیم اولین شهید خدمت تا هشدار در خصوص پیک دوباره کرونا


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه اعلام کرد که در پی بارندگی های چند روز گذشته سدهای جامشیان در سنقروکلیایی با 52 میلیون متر مکعب و شیان در اسلام آبادغرب با هفت میلیون متر مکعب سرریز کرد.

بهرام درویشی با بیان اینکه 82 درصد ظرفیت سدهای استان کرمانشاه پر است، گفت: اکنون یک میلیارد و 106 میلیون متر مکعب آب پشت سدهای استان ذخیره شده است.

کرونا 122 میلیارد تومان به فرهنگ و هنر کرمانشاه خسارت زد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه از خسارت 122 میلیارد تومانی کرونا به فرهنگ و هنر استان خبر داد و گفت: خسارت اصحاب فرهنگ، هنر، سینما، رسانه، آموزشگاه ها، چاپ، موسسات، کانون ها و اصناف فرهنگی به صورت جدی پیگیری می شود.

بهرام فاضلی زاد گفت: همان طور که بخش های تولیدی و خدماتی کشور از تعطیلی ناشی از ویروس کرونا دچار خسارت شده اند، حوزه فرهنگ و هنر نیز متحمل آسیب هایی شده و تقریبا همه بخش های این حوزه از ابتدای شیوع ویروس، حدود 2 ماه تعطیل شده است.

وی اظهارداشت: اجرای موسیقی و تئاتر که در استان به شکل گسترده برگزار می شد، اکنون دچار مشکل شده و حتی تعدادی از هنرمندانی که فقط از طریق کارهای هنری چون اجرای موسیقی، تئاتر و امثال این ها امرار معاش می کردند، در بحران مالی به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تقدیم اولین شهید خدمت تا هشدار در خصوص پیک دوباره کرونا

از تقدیم اولین شهید خدمت تا هشدار در خصوص پیک دوباره کرونا