مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 03:302020-04-18سياسي

با مشارکت در رزمایش کمک به نیازمندان می توان باری از دوش نیازمندان برداشت


یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که با مشارکت مردم و مسئولان در رزمایش معنوی کمک به نیازمندان می توان با هم آوایی و همدلی دست اقشار آسیب پذیر جامعه را گرفته و در کنار یکدیگر از این امتحان نیز سربلند بیرون آمد.

- یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که با مشارکت مردم و مسئولان در رزمایش معنوی کمک به نیازمندان می توان با هم آوایی و همدلی دست اقشار آسیب پذیر جامعه را گرفته و در کنار یکدیگر از این امتحان نیز سربلند بیرون آمد.

حسن بهرام نیا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات اخیر رهبری و نقش نهادهای رسمی و غیر رسمی، مسئولان و مردم در رزمایش کمک به نیازمندان، بیان کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تبدیل شدن آن به یک اپیدمی فراگیر، اقتصاد کشور به طور جدی تحت شعاع قرار گرفته است.

معیشت مردم به ویژه کسبه و بازاریان،کارگران و مراکز تولیدی و صنعتی به شدت تحت تاثیر قرار گرفته و با شرایط سخت تری را نسبت به گذشته روبه رو شده اند.

وی اظهار کرد: این روزها مشاغلی مانند کارگران روزمزد و رانندگان تاکسی و اتوبوس که صرفا از راه فعالیت روزانه درآمد دارند، در تنگنا قرار گرفته اند.

همه عوامل دست به دست هم داده و در نهایت اقشار آسیب پذیر در مضیقه گرفتار شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مشارکت در رزمایش کمک به نیازمندان می توان باری از دوش نیازمندان برداشت

با مشارکت در رزمایش کمک به نیازمندان می توان باری از دوش نیازمندان برداشت