مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 03:562020-04-18اقتصادي

معاملات اینترنتی قلب بازار یزد را احیا نکرد


وقتی تاکسی های اینترنتی با اسامی و برندهای مختلف وارد یزد شدند، به خوبی مورد استقبال قرار گرفتند و شاید همین استقبال خوب بود که امید به آینده بسیار خوب تجارت الکترونیک را در دل جوانان یزدی ایجاد کرد.

در طول دو سال گذشته شرکت های مختلفی با خدمات متعدد و متنوع تأسیس شدند تا تجارت الکترونیک را در یزد توسعه دهند اما آنگونه که انتظار می رفت نتوانستند در میان اذهان مردم جا باز کنند و خدمات آنها همواره از سوی گروه های خاص مورد استفاده قرار می گرفت.

یزد که از استان های پیشرو در زمینه توسعه زیرساخت های ارتباطی است و عناوینی چون شهر هوشمند را یدک می کشد، هنوز نتوانسته آنگونه که باید در زمینه تجارت الکترونیک موفقیتی کسب کند و کسب و کارهای اینترنتی هنوز در آن رونقی ندارد.

از زمان شیوع ویروس کرونا و قرنطینه های خودخواسته مردم همچنین تعطیلی بازارها، این انتظار می رفت که خرید و فروش الکترونیکی به یکباره در یزد جهشی قابل توجه داشته باشد اما اینگونه نبود و حتی معاملات اینترنتی هم نتوانست قلب بازار یزد را احیا کند.

مخاطبان تجارت الکترونیک در یزد همان هایی بودند که در گذشته نیز کم و بیش برخی خریدهای خود را اینترنتی انجام می دادند و تنها درصد کمی از مردم آن هم در موارد خاص، به سوی خریدهای اینترنتی روی آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاملات اینترنتی قلب بازار یزد را احیا نکرد

معاملات اینترنتی قلب بازار یزد را احیا نکرد