مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 04:362020-04-18سياسي

دمیدن جریان خاص بر «شیپور سیاسی» در بحران کرونا


مروری بر نقش احزاب و تشکل های سیاسی در مقابله با بحران جهانی کرونا قابل تأمل خواهد بود، جریان خاص سیاسی تلاش می کند با استفاده از فضای به وجود آمده ناشی از این بیماری تمایلات سیاسی و حزبی خود را محقق کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، بیماری کرونا با وجود گذشت نزدیک به دو ماه از حضورش در ایران و ابتلای 77995 نفر به این ویروس منحوس هنوز درباره تاریخ انقضا و مرگ این بیماری مدرن نمی توان با قطعیت سخن گفت و کرونا هر روز ابعاد جدیدی از ویژگی های خاص خود را نه تنها برای مردم عادی بلکه برای متخصصان امر بهداشتی و درمانی جهان نیز بروز می دهد.

آنچه تاکنون در ایران مقابل شیوع و گسترش ویروس کرونا اتفاق افتاده است یک تفاوت جدی و عمده با سایر کشورها دارد، اخبار داخلی غرب حکایت از آن دارد که مسؤولان و سردمداران پر طمطراق آمریکایی و اروپایی خلاف ادعاهای قبلی شان مبنی بر توانایی کنترل بیماری ولی روز به روز بر تعداد مبتلایان و کشته های ناشی از کرونا در این کشورها افزوده می شود.

در ایران مردم همه با هم برای مقابله منسجم با کرونا همدل شده اند، مسؤولان نیز با یکپارچگی تلاش می کنند تصمیماتی را اتخاذ کنند که ضمن کنترل روند صعودی مبتلایان زودتر به نقطه عطف منحنی صعودی ابتلا نزدیک شده و روند نمودار سیر نزولی به خود بگیرد و نهایتاً صفر شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمیدن جریان خاص بر «شیپور سیاسی» در بحران کرونا

دمیدن جریان خاص بر «شیپور سیاسی» در بحران کرونا