مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 04:362020-04-18ورزشي

8 ورزشکار درگیر با کرونا و علائم ابتلا به آن/ هیچ یک بستری نیستند


از میان سه میلیون و 600 هزار ورزشکار سازمان یافته ایرانی تنها 8 نفر به دلیل ابتلا به کرونا یا درگیر شدن با علائم آن درگیرِ روند درمانی لازم شده اند اما هیچ یک در بیمارستان بستری نشده اند.

- رضا سعیدی سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی در گفتگو با خبرنگار مهر گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای تشخیص ورزشکاران مبتلا به کرونا ارائه داد و تاکید کرد که از میان ورزشکاران سازمان یافته و تا به امروز، تعداد مبتلایان به این ویروس کمتر از تعداد انگشتان دو دست است.

وی با بیان اینکه پیگیری وضعیت ورزشکاران رشته های مختلف برای تشخیص احتمالی علائم کرونا در میان آنها بر عهده فدراسیون مربوطه آنهاست، گفت: برای فدراسیون پزشکی ورزشی با حجم مسئولیت ها و برنامه هایی که به ویژه در رابطه با مبارزه با کرونا دارد، انجام این کار مقدور نیست.

به همین دلیل این فدراسیون با دیگر فدراسیون های مکاتبه ای داشته مبنی بر اینکه وضعیت ورزشکاران شان - به خصوص در سطح ملی - را زیر نظر داشته و موارد مشکوک را در اولین فرصت گزارش دهند.

سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزش با تاکید بر اینکه بررسی گزارشی های دریافتی مبنی بر ابتلای ورزشکاران به کرونا یا مشکوک بودن آنها به این بیماری و همچنین اقدامات لازم برای تشخیص و بستری شان بر عهده این فدراسیون است، آماری از تعداد ورزشکاران مبتلا ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 ورزشکار درگیر با کرونا و علائم ابتلا به آن/ هیچ یک بستری نیستند

8 ورزشکار درگیر با کرونا و علائم ابتلا به آن/ هیچ یک بستری نیستند