مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 04:502020-04-18پزشكي

جشنواره عکس موبایلی هنر و سلامت در زرندیه برگزار می شود


رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان زرندیه گفت: اولین جشنواره عکس و فیلم موبایلی هنر و سلامت در این شهرستان برگزار می شود.

-  احمد جوانمرد در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه  اولین جشنواره عکس و فیلم موبایلی هنر و سلامت در این شهرستان برگزار می شود، اظهار کرد: این جشنواره با هدف ارج نهادن به زحمات و تلاش های دلسوزانه پزشکان، پرستاران و پرسنل خدوم بیمارستان ها و دانشگاه های علوم پزشکی در راستای مبارزه با ویروس کرونا به همت این اداره و همکاری کانون بسیج هنرمندان و بسیج جامعه پزشکی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این جشنواره با موضوعاتی چون با حافظان و خادمان سلامت در قالب فیلم سخن بگوییم، ثبت و ضبط خدمات و تلاش های پزشکان، پرستاران، پرسنل بیمارستان ها و همچنین همسران و خانواده های ایشان در قالب عکس و فیلم، ایثار و همدلی همه احاد مردم در جبهه مقابله با ویروس کرونا، کرونا و خودباوری ملی، نقش بسیج در جبهه مبارزه با کرونا و دفاع سلامت هموطنان برگزار می شود.

جوانمرد ادامه داد: علاقمندان می توانند تا پایان ساعت اداری روز 31 اردیبهشت ماه سال جاری آثار خود را به نشانی الکترونیکی zarandieh.

ershad@gmail.

com و یا از طریق شبکه های پیام رسان اجتماعی به شماره تلفن 09107571600 ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره عکس موبایلی هنر و سلامت در زرندیه برگزار می شود

جشنواره عکس موبایلی هنر و سلامت در زرندیه برگزار می شود