مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 04:502020-04-18اقتصادي

پرکاربردترین اپلیکیشن های سال 2020 را بشناسید!


زمانی که وارد محیط اپلیکیشن هایی مانند بازار، Google Play و App Store می شوید، برنامه های زیادی را خواهید دید که عملکردها و ویژگی های مختلفی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، به دلیل متنوع بودن این اپلیکیشن ها، در این نوشته قصد داریم تا 3 مورد از اپلیکیشن های جذاب و کاربردی در سال 2020 را به شما معرفی کنیم.

از شما می خواهیم تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

3 اپلیکیشن کاربردی و جذاب در سال 2020 برنامه های زیر، جزو کاربردی ترین و جذاب ترین اپلیکیشن های سال 2020 هستند: اپلیکیشن دیوار بدون شک، دیوار یکی از بهترین و برترین اپلیکیشن ها در دنیای مجازی است.

اپلیکیشن دیوار، یک محیط عالی برای انتشار رایگان انواع آگهی ها و نیازمندی ها است.

شاید در ابتدا فقط می توانستیم آگهی فروش وسایل دست دوم را در دیوار ببینیم؛ اما حالا دسته بندی های متنوع و جالبی به این اپلیکیشن اضافه شده است و شما می توانید آگهی مربوط به خرید و فروش انواع خانه و مغازه، ماشین، وسایل منزل، لوازم الکترونیکی و… را در دیوار ببینید و بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات زیبایی و بهداشتی و خدمات دیگر را در این اپلیکیشن پیدا کنید.

اپلیکیشن دیوار، یک برنامه کاربردی برای خرید و فروش انواع کالاها و خدمات است که به شما این امکان را می دهد که اجناس و کالاهای خود را به صورت اینترنتی بفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرکاربردترین اپلیکیشن های سال 2020 را بشناسید!

پرکاربردترین اپلیکیشن های سال 2020 را بشناسید!