مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 05:152020-04-18اقتصادي

رتبه اول آذربایجان شرقی در حمل ونقل بین المللی


حمید باراندوزی روز شنبه در دیدار با رییس اتاق بازرگانی تبریز، افزود: با تلاش های مضاعف و همت مسئولان اتاق بازرگانی تبریز در حوزه حمل و نقل بین المللی به خصوص واحد کارنه تیر طی سال 98 رتبه اول کشور در صدور کارنه تیر کشور را به خود اختصاص داده است.

کارنه تیر (TIR carnet) سندی است گمرکی که برای ترانزیت بین المللی کالا در چارچوب کنوانسیون تیر(TIR) در کشور مبدا صادر می شود که به موجب آن کالا در وسیله نقلیه جاده ای به طور پلمب شده از خاک کشورهای بین راه عبور می کند و تا مقصد نهایی نیازی به انجام تشریفات گمرکی مربوط به ترانزیت در مرزهای ورودی و خروجی این کشورها طبق قوانین داخلی آنها نیست.

باراندوزی اظهار داشت: اقدامات تسهیل گر در امور مربوط به صدور خدمات مسئولان کارنه تیر اتاق بازرگانی تبریز سبب شده است تاکنون تعداد 12 شرکت حمل و نقل بین المللی از سایر استان های کشور دفتر مرکزی خود را در تبریز برای ادامه فعالیت خود تاسیس و در انجمن شمال غرب کشور عضو شوند.

وی اظهار امیدواری کرد با حمایت مدیریت اتاق بازرگانی تبریز و مسئولان کارنه تیر این اتاق، برای سال های متمادی در این صنعت جایگاه خود را حفظ و ارتقا دهد.

باراندوزی، مشکلات پیش آمده در خصوص حمل و نقل بین المللی بعد از شیوع ویروس کرونا، نحوه محاسبه ارزش افزوده شرکت های حمل و نقل و مشکلات موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه اول آذربایجان شرقی در حمل ونقل بین المللی

رتبه اول آذربایجان شرقی در حمل ونقل بین المللی