مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 05:302020-04-18دانش

سامانه علم سنجی اعضای هیئت علمی به بهره برداری رسید


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از بهره برداری سامانه علم سنجی اعضای هیئت علمی این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد طالعی با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از طی شدن مراحل طراحی و پیاده سازی سامانه علم سنجی اعضای هیئت علمی دانشگاه در معاونت پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر، این سامانه جهت بهره برداری در اختیار دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه قرار گرفت.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در خصوص شناسایی سامانه های مورد نیاز در حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه، بیان کرد: یکی از حوزه های تاثیرگذار در ارزیابی عملکرد پژوهش و فناوری دانشگاه، به ویژه در در رتبه بندی های علمی ملی و بین المللی، انتشار مقالات در نشریات و همچنین میزان ارجاعات دریافت شده توسط اعضای هیئت علمی است.

وی افزود: راه اندازی سامانه ای به منظور تجمیع و ارائه این اطلاعات مبتنی بر پایگاه های مختلف استنادی، از اولویت های حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه، به عنوان متولی اصلی اقدامات در این حوزه بوده است.

طالعی با بیان اینکه، از مهر ماه سال گذشته، پروژه طراحی و پیاده سازی سامانه علم سنجی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، با محوریت مدیریت فناوری اطلاعات، در دستور کار قرار گرفته است، گفت: پس از نیازسنجی و بررسی سامانه های مشابه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه علم سنجی اعضای هیئت علمی به بهره برداری رسید

سامانه علم سنجی اعضای هیئت علمی به بهره برداری رسید