مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 05:502020-04-18فرهنگي

پیروز ارجمند: امید در بحران بیشتر ایجاد می شود/ نقش هنرمندان در دوران کرونایی


«پیروز ارجمند» اجرای کنسرت های زنده در فضای مجازی را مورد تقدیر قرار داد و از ذکر نمونه هایی مشابه در ایتالیا و اسپانیا با عنوان کنسرت های بالکنی یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، پیروز ارجمند ضمن ارتباط زنده تلفنی با برنامه تقاطع فرهنگ از شبکه رادیویی گفت وگو در رابطه با پخش زنده کنسرت های موسیقی در ایام شیوع کرونا گفت: امید در بحران بیش از گذشته ایجاد می شود نسبت به زمانی که انسان در رفاه و صلح به سر می برد! وی افزود: امروز در دوره ای تاریخی به سر می بریم و همواره زیبایی ها را شاهد بودیم و امروز رخدادی که کرونا برای فرهنگ و موسیقی پدید آورده، زیبا و منحصر به فرد است.

ارجمند با بیان اینکه همواره شاهد برخوردهایی از این دست از سوی هنرمندان موسیقی با بحران های مختلف در کشور بوده ایم، گفت:این روند را به طور خاص در دوران مشروطیت تجربه کردیم که تعدادی از موسیقی دانان از جمله عارف قزوینی، درویش خان و.

کنسرت های عام المنفعه برگزار می کردند.

وی یادآور شد:بعدها در زمان انقلاب موسیقی حماسی را تجربه کردیم و در دوره دفاع مقدس نیز نمونه هایی از این موسیقی را داشتیم.

ارجمند شکل کنونی کنسرت های برخط را نمونه ای از موسیقی بحران نامید و افزود: انسان امروز دچار بحران شده و ما همچون همیشه بر این باوریم که هنر هیچگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروز ارجمند: امید در بحران بیشتر ایجاد می شود/ نقش هنرمندان در دوران کرونایی

پیروز ارجمند: امید در بحران بیشتر ایجاد می شود/ نقش هنرمندان در دوران کرونایی