مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 06:302020-04-18سياسي

توزیع بسته های غذایی و بهداشتی از سوی گروه جهادی شهید سلیمانی


گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی برای کمک به نیازمندان در سه مرحله میان نیازمندان و مناطق محروم زاهدن بسته های غذایی و بهداشتی توزیع کردند.

- ایمان سرگزی عضو هییت موسس گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب برای کمک به نیارمندان گفت: گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی همواره با برگزاری برنامه های مختلف سعی کرده تا جایی که در توان دارد به نیارمندان خدمات رسانی کند.

وی افزود: اعضای این گروه جهادی در همین راستا در مرحله اول، با کمک خیرین تعداد 600 بسته مواد ضدعفونی کننده که هر بسته شامل دو عدد مایع دستشویی و یک عدد مایع وایتکس بود را در حاشیه شهر زاهدان میان مردم نیارمند توزیع کرد.

  سرگزی تاکید کرد: در مرحله دوم طرح، در شب شهادت امام موسی کاظم( ع) دومین مرحله پخش مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی در حاشیه شهر زاهدان توزیع شد که در این برنامه جهادگران تعداد 200 بسته مواد شوینده را بین 200خانوار توزیع کردند.

   عضو هییت موسس گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در مرحله سوم جهادگران توزیع300 بسته مواد غذایی شامل مرغ، رب گوجه فرنگی، روغن، ماکارانی و سویا را در دستور کار خود قرار دادند و این اقلام را میان خانواده های نیازمند حاشیه شهر زاهدان توزیع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های غذایی و بهداشتی از سوی گروه جهادی شهید سلیمانی

توزیع بسته های غذایی و بهداشتی از سوی گروه جهادی شهید سلیمانی