مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 06:362020-04-18اجتماعي

دانش آموزان کپرنشین شاد نیستند اینجا کسی موبایل هوشمند ندارد


خبرگزاری مهر - گروه استان ها؛ فرشته بامری: سال 98 را به گونه ای به پایان رساندیم که بیش از نیمی از سال تحصیلی 99-98 گذشته بود و دانش آموزان نیمه دوم سال تحصیلی و دانشجویان ترم دوم خود را آغاز کرده بودند اما ویروس منحوس کرونا به ناگهان زندگی روزمره مردم ایران را مختل کرد و به تبع آن فعالیت های آموزشی در هفته اول اسفند تعطیل شد هر چند که این اقدام توانست تا 50 درصد شیوع بیماری کرونا را کنترل کند و تحسین همگان را بر انگیزد اما ارتباط و پیوند حضوری معلمان و دانش آموزان در مدارس را از هم گسیخت.

در این ایام مسئولان آموزش و پرورش کشور هم تلاش خود را برای ادامه روند آموزش به کار بستند و آموزش دروس باقیمانده با همکاری صدا و سیما در دستور کار قرار گرفت.

اما به نظر می رسد ناتوانی در تعامل دانش آموزان و معلمان و عدم کنترل دانش آموز توسط آموزگار و از دست رفتن نبض سیستم آموزشی کشور از جمله چالش های موجود در چنین شرایطی است.

از طرفی دانش آموزان و دانشجویان در حالی در خانه ماندن را انتخاب کردند که گمان نمی بردند این تعطیلی بیش از دو هفته به طول انجامد اما به دلیل گسترش کرونا کلاس ها تا پایان اسفند تعطیل شد و حتی این تعطیلی پس از آن نیز ادامه پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان کپرنشین شاد نیستند اینجا کسی موبایل هوشمند ندارد

دانش آموزان کپرنشین شاد نیستند اینجا کسی موبایل هوشمند ندارد