مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 06:482020-04-18پزشكي

بهبودی 146 بیمار مبتلا به کرونا در بوشهر/ مثبت شدن دو آزمایش جدید


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی 146 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: با تأیید آزمایشگاه تشخیص کرونا در بوشهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز شنبه 30 فروردین 162 نفر شامل 90 مرد و 72 زن است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از دو بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن ها مثبت اعلام شده است، یک بیمار از شهرستان بوشهر و یک بیمار از شهرستان عسلویه هستند.

وی تصریح کرد: بیمار جدید ساکن شهرستان بوشهر خانمی 34 ساله و بهورز است که با حال عمومی خوب ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت است.

دکتر کشمیری اضافه کرد: بیمار جدید دیگر آقایی 45 ساله ساکن خرمشهر و شاغل در عسلویه که چهار روز است که از مرخصی برگشته و در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه تا امروز 56 نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان (162 نفر) تاکنون 146 نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و پنج نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبودی 146 بیمار مبتلا به کرونا در بوشهر/ مثبت شدن دو آزمایش جدید

بهبودی 146 بیمار مبتلا به کرونا در بوشهر/ مثبت شدن دو آزمایش جدید