مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 07:002020-04-18اجتماعي

ساخت دستگاه تنفس مصنوعی توسط فناوران پارک علم و فناوری مازندران + تصاویر و فیلم


سرویس اجتماعی کرونا روزهای اول پیشتازی کرد اما هر روز که می گذرد  شاهد تجربه های جدید و تلاش های جهادی افرادی هستیم که در قالب گروه های جهادی، مدافعان سلامت در آزمایشگاه ها، تدفین اموات مبتلا، تولید ماسک و گان، بخشش ها و کمک های مومنانه و تولیدات علمی در این زمینه فعال شدند.

در این زمینه فناوران پارک علم و فناوری مازندران موفق به ساخت دستگاه تنفس مصنوعی شدند با کیفیت بهتر و ارزان تر از نمونه های موجود و جالب است آنها هم معتقدند کارشان جهادی و بسیجی است و این بار در عرصه تولیدات علمی.

علی معتمدزادگان رییس پارک علم و فناوری مازندران امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری از ساخت دستگاه تنفس مصنوعی یا ونتیلاتور خبر داد و اظهار کرد: یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری   مازندران که پیش از این در حوزه تولید الکترونیک فعالیت می کرد در یک حرکت جهادی اقدام به تولید دستگاه تنفس مصنوعی ونتیلاتور  برای بیماران کرونایی با صرف هزینه بسیار پایین تر از هزینه خرید نمونه خارجی کرد.

وی با بیان اینکه ونتیلاتور  دستگاهی است که هوای قابل تنفس را به داخل ریه فرستاده و سپس دی اکسید کربن را از ریه ها خارج می کند، افزود: این محصول عملیات ونتیلاسیون را برای بیمارانی که شرایط حاد تنفسی ندارند در طولانی مدت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دستگاه تنفس مصنوعی توسط فناوران پارک علم و فناوری مازندران + تصاویر و فیلم

ساخت دستگاه تنفس مصنوعی توسط فناوران پارک علم و فناوری مازندران + تصاویر و فیلم