مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 07:152020-04-18سياسي

انتقاد قربانی از صف های طولانی مردم برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی


نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم با شروع اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، - نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم با شروع اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، از تشکیل صف هایی جهت ثبت نام وام یک میلون تومانی انتقاد کرد و آن را نگران کننده دانست.

محمدحسین قربانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اجرای فاصله گذاری هوشمند گفت: دو ماه از بحران کرونا در کشور می گذرد، در این مدت شاهد همکاری مردم با مدیران اجرایی، دولت و وزارت بهداشت در اجرای پروتکل ها و حمایت همه جانبه بودیم که جای قدردانی دارد اما امروز وارد فاز دیگری از قرنطینه شده ایم.

وی توضیح داد: در شرایط فعلی رعایت بسیاری از اصول بهداشتی اولیه توسط عامه مردم و پروتکل های اعلامی توسط ستاد کرونا بسیار مهم است؛ اگر مردم رعایت نکنند همه زحمات تیم درمان و حاکمیت از بین خواهد رفت.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان با اشاره به بسته معیشتی دولت گفت: دولت با اتخاذ تدابیری به مردم یارانه معیشتی و وام یک میلیون تومانی داده و راه ثبت نام را سامانه پیامکی اعلام کرده است، اما امروز گزارشاتی از صف های طولانی بدون رعایت فاصله اجتماعی در باجه های پستی و پست بانک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد قربانی از صف های طولانی مردم برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی

انتقاد قربانی از صف های طولانی مردم برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی