مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 07:262020-04-18فرهنگي

مهرواره «زیر آسمان خانه» ویژه کودکان و نوجوانان در اردبیل برگزار می شود


زعفر احدزاده روز شنبه به ایرنا گفت: این مهرواره در قالب های مختلف قرائت قرآن، قصه گویی(ویژه مادران و کودکان)، تک نوازی موسیقی، نقاشی، کاردستی، کارت پستال سازی، خوشنویسی، دل نوشته ادبی، داستان و شعر ویژه گروه سنی 5 تا 18 سال با هدف مشارکت فعال کودکان و نوجوانان استان و خانواده هایشان در راستای نشاط انگیزی و تقویت مهارت های مختلف زندگی برگزار می شود.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان می توانند در هر بخش فقط 2 اثر ارسال نمایند و تا تاریخ 1399/03/01 فرصت دارند به سایت Ardabil.

kpf.

ir مراجعه و آثار تولیدی خود را بارگذاری کنند و در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی از طریق شماره تلفن های 33231856 و 33235034 تماس حاصل نمایند.

احدزاده همچنین درباره فعالیت پیک امید مجازی، بیان کرد: مربیان خلاق استان تاکنون بیش از 250 اثر با موضوعات مختلف در محورهای فیلم و پویانمایی، کتاب، بازی و سرگرمی، قصه گویی، کاردستی و هنرهای تجسمی، شعر و ادبیات تولید کرده اند و توسط ستاد و از طریق سایت پیک امید و دیگر بسترهای فضای مجازی در اختیار خانواده ها و نسل کودک و نوجوان قرار داده اند.

وی همچنین درباره فعالیت های این اداره کل در ایام خانه نشینی کودکان و نوجوانان به سبب گسترش ویروس کرونا، گفت: تداوم فعالیت ها و ارتباط با اعضا استمرار دارد و در قالب های مختلف و در بستر مجازی انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرواره «زیر آسمان خانه» ویژه کودکان و نوجوانان در اردبیل برگزار می شود

مهرواره «زیر آسمان خانه» ویژه کودکان و نوجوانان در اردبیل برگزار می شود