مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 07:402020-04-18اجتماعي

همراهی 27 مالک حامی کودک با پویش همدلی در البرز


مدیرکل بهزیستی با اشاره به راه اندازی پویش همدلی در استان البرز، گفت: تا کنون 27 مالک مهدکودک در استان البرز به این پویش پیوسته اند و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

- اسدالله حیدری، مدیرکل بهزیستی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به راه اندازی پویش همدلی در استان، گفت : با عنایت به ارائه خدمات به حدود13 هزار کودک شش ماهه تا  شش ساله در 270  مهدکودک بهزیستی  و تعطیلی مهدهای کودک استان از 4 اسفندماه به دلیل ویروس کرونا، تعدادی از مهدهای کودک در زمینه پرداخت اجاره بهاء با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند.

  مدیرکل بهزیستی استان البرز بیان کرد: در این راستا سازمان بهزیستی با راه اندازی پویش همدلی در راستای بخشش اجاره بهای مهدهای کودک توسط مالکین دلسوز اقدام نمود.

وی ادامه داد: در این پویش تاکنون  27 نفر از مالکان ساختمان مهدهای کودک در سطح شهرستان های استان نسبت به بخشش اجاره بهاء اقدام نمودند که به تفکیک در شهرستان کرج 9 مورد ، فردیس 11 مورد، ساوجبلاغ  4 مورد، نظرآباد 3 مورد همکاری و مساعدت داشته اند.

 مدیرکل بهزیستی استان ضمن تقدیر از مالکان محترم اظهار امیدواری کرد که طی روزهای آتی همچنان شاهد پیوستن مالکین سایر مهدهای کودک به پویش همدلی در راستای حمایت از سرمایه گذاران حوزه کودک باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی 27 مالک حامی کودک با پویش همدلی در البرز

همراهی 27 مالک حامی کودک با پویش همدلی در البرز