مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 07:552020-04-18اقتصادي

اهدای چهار هزار و 800 ماسک به کادر درمانی آذربایجان شرقی


کمپین نفس که به همت اعضای اتاق بازرگانی تبریز و جمعی از خیرین به دلیل شیوع ویروس کرونا راه اندازی شده است، در راستای کمک به مدافعان سلامت و تامین اقلام و وسایل مورد نیاز مراکز درمانی و بیمارستانی فعالیت می کند.

نایب رییس اتاق بازرگانی تبریز با قدردانی از زحمات کادر درمانی آذربایجان شرقی به عنوان مدافعان سلامت، گفت: فعالان اقتصادی کشور با ایجاد کمپین ملی نفس در صدد هستند تا با تامین اقلام مورد نیاز کادر درمان، قدردان بخشی از تلاش های بی شائبه این قشر زحمت کش باشند.

ابوالفتح ابراهیمی ابراز امیدواری کرد با همکاری و هم افزایی بخش های مختلف جامعه در کوتاه ترین زمان ممکن بتوان بر ویروس کوید 19 غلبه کرد.

وی هدف عمده از ایجاد کمپین نفس را تهیه اقلام مورد نیاز کادر درمانی کشور از طریق تولید یا واردات عنوان و اضافه کرد: در همین راستا تولید لباس های ایزوله در سایت های تهران، یزد و منطقه آزاد ارس در آذربایجان شرقی با تولید روزانه یک هزار عدد لباس ایزوله شروع به کار کرده است.

ابراهیمی افزود: با راه اندازی کارگاه تبریز و افزایش تولید لباس ایزوله در تلاش هستیم حداقل بخش کوچکی از اقلام مورد نیاز کادر درمانی کشور و آذربایجان شرقی را تامین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای چهار هزار و 800 ماسک به کادر درمانی آذربایجان شرقی

اهدای چهار هزار و 800 ماسک به کادر درمانی آذربایجان شرقی